Friday, March 13, 2009

My SwEeT mEmOrY aT pAvIlLiOn KL

venue : taman pudu ulu

time : 8am-11am

date : 8.3.09

people : farid,fahmi,fira,fida,nazrin,sob,aku...

sbnrnya hari ni hari last sport carnival kptm...so,kpd semua pnghuni asrama desa siswi diwajibkan p..naluri hatiku terasa malas sgt nk p tp dsbbkan aku ni ketua rmh yg berdedikasi,aku pn p la...aku smpai pudu ulu tu kira2 koi 8.45pg....seinsan pn xdk lg...juz ada ajk jer....aku n rkn2ku pn wt mka seposen msk tman tu....tmpat prtma yg dtujukan semestinya taman permainan...hehehee...back to child attitude...rasa bez jer leyh hayun buaian dgn sepuas ht...pkoi 11,aku,fira,fida,farid n nazrin pn blah dri tman tu...mla2 da sowg ajk yg giat mara tahan kitowg...nazrin dgn selambernya gtw insan trsbt yg 'kitowg' bkn dok asrama..dia pn lpskn km...bijak yg idea...heheheh...


venue : lrt maluri

date : 8.3.09

time : 11am

people : syira,fira,nazrin,sob,khai,adray,adib,fida n aku....

dari taman pudu ulu,aku,fira,fida n sob jln kaki p lrt maluri...fahmi n nazrin p lrt maluri nek moto....kt situ,kitowg tunggu ketibaan syira,adray,adib n khai (ala2 VIP r lak)...fahmi tman farid p puduraya bli tiket balik kg...pastu,diorg g pavillion trus r...yg balance ni jer nek lrt....mla2 aku ingat nk nek bas jer....jimat duit...nek u45,dh smpai b.b...juz rm2 sj...blh gn spnjg hari...hehehe...pastu kitowg nek lrt gk...smpai hang tuah..n then nek monorel kontot p bukt bintang...agak menyesakkan nek monorel tu...disebabkan kekontokannya itu,aku n kwn2 nek round k2...tu pn aku kna tolak...tersepit antara insan2 len...huuu...setibanya di pavi,ktorg tngu farid n fahmi smpai...pastu p bli tiket wayang (cta street fighter the legend of chung-li)..cta tu star koi 2.30ptg..so,kitorg g r mkn dlu...mla2 adib ajak mkn kfc..pastu cmna nth terjadi mkn kt food court lak..mla2 aku xnk mkn,tp xkn nk tgk org mkn lak..so,aku pn mkn gk r..pastu,bdk2 laki blah g surau...aku n sowg kwn ni ingt nk g surau...tp pas dpt panduan,n dh jmpa,xpi lak..tkt tersesat dlm pavi tu.huhuh..aku pn membuntuti rknku yg 2 org lg ni.jalan2 cuci mata..hehehe.pastu dh dkt 2.30,km pn g dpn wayang...menunggu pembukaan panggung..bdk2 pmpuan memenag kesuntukan wang..so,xbeli r mkanan n minuman...bdk laki jer bli...mla2,syira diapit oleh nazrin n khai..n nazrin lak diapit oleh fira n syira...aku??of coz r diapit kwn2 pmpuan.pastu dsebabkan sumting,aku,fira n fida tkr tmpat dgn adib,khai n farid..aku xtw lak dlm panggung kt pavi tu teramat sjuk...so,ms tgk wayang tu,aku merekot ats krusihu3..aku rasa panggung kt pavi lg sjuk dri panggung kt mid...fuyh...dkt sejam lebih menahan kesejukan,cta pn dh hbs...pastu kt luar,kitowg bgmbq,....mklm r semuanya gila posing...tp pemalu...kn?kn?kn rakan2ku??heheh...pastu kitorg pn berpecah r...bdk2 laki blik trus ke pandan jaya kcuali nazrin...dia teman syira n fira shoping kt pavi tu...aku n fida lak g time square....g cari surau.tpaksa r qada' solat..hu6...pastu
kitorg bertemu di lowyat....dlm koi 6 lbh kot,aku,fra n fida pn blah r...nek lrt smpai maluri n singgah d jusco sebentar....n dkt mghrib bwu smpai hostel...1 hari yg amat memenatkan tp sangat menggembirakan....hehe...


khai (x-csom),adray,adib,farid,syira,fira,sob,aku n nazrin...

No comments: