Saturday, March 14, 2009

calon2 HaDiAh Kpd .........


sebenarnya aku tgh buntu nk bg hadiah per kt kwn2 aku....birthday2 beliau jatuh pada 13.3 dan 14.3....13.3 tu birthday kwn laki,14.3 lak birthday kwn pmpuan...rasa2 kn,hadiah kt ats tu lyk ntk pmpuan ker laki???hehehe...aku ni xpndai nk bg hadiah kt org coz aku ni bkn jns ambk peduli sgt...kalo bezday kwn2,aku juz wish jer...bkn kedekut duit yer...hu5..yg aku tw,aku wt dgn tgn hadiah tu.ala2 hand make la..mcm bintang2 dlm balang tu la...balang tu of coz r beli...tp kalo nk guna balang kueh raya yang dh xguna pn blh gk...hehehe...hurm...kalo da sapa2 blh bg cdgn,kumen2 r k...
p/s:happy birthday to mohd nazrin b norazman (13.3.90) dan nurlyana bt marzuki (14.3.90)....semoga hidup kalian kn lebih diberkati allah dan sentiasa mendapat perlindungan allah dan makhluk2-NYA..

5 comments:

L y a N A said...

aku nak secret recipe mya kek.
x pun. chocolate chip cream starbucks.
ok dah tu. haha.
after cuti ok.
haha.

pinky gurlz said...

secret recipe????ok ja...kt j.j na...dkt ckt....hehheee...

L y a N A said...

eh2.
feza nak blanja secret recipe gak.
jenuh aku.
blanja ice blended starbucks la weh.
demand gila.
hahaha.

yaya . said...

mngade la minah lyana neh
aku bg cekodok kang
wakaka :P

pinky gurlz said...

btl tu sue....bg cokodok dh r kt lyana....
hehehe....
bli yang segera nya...yg tambah air jer tu...hahahkk...