Thursday, November 27, 2008

HaPPy EnDiNg




















WARGA 11-4-5


Tepat jam 00:00 Sabtu( 21 nov 08),1 kjdian yg xkn dlupakan oleh warga rumah 11-4-5 (tgkt plg tingi di hsti desa siswa siswi,bkn hstl gmi lg yer...:-)....).Pada hari tersebut,km telah mnymbt 1 hari yg sgt istmwa dlm hdp fira (birthday dia ler...dia plg bongsu dlm rmh tu...hehehe).


Pada malam Jumaat tu,aku,fara n fida tgh tgk cita 'my lovely samsoon'(esk da exm comp157..hu7) kt laptop fira..oleh kerana crita tu bez,km pn ktwa brsma-sma..he3..memng hapy sgt2....ahli bilik aku wt bodo jer pasai brthdy fira tu....So,tpt jam 00:00,azu,safiah,dila n ika pn dtg kebilikku scra konvoi smbl mnyanyikan lagu 'selamat hari lahir.....selamat hari lahir...selamat hari lahir,fira....selamat hari lahir.....' dan bertepuk tgn.Fira dh terharu sgt2 dh ms tu (mklmlh first time dok hstl).Aku n fara msh wt bodo lg (mcm xbrlaku paper....kurg asam pnyer kwn...he5).Fida dh mlyari bahteranya.....


Pastu,azu,dila,ika n safiah pn kuar...Ingatkan dh tmt dh kngan tu...rupa-rupanya da lg....dpa msk blik dlm bilik aku tu dgn mimik muka yg pelik bin ajaib....aku pn tgkla mereka2 tu dgn mka xbrperasaan...tiba2 sj aku disiram dgn bedak baby johnson...(kurang asam pnya kwn....)nsb baik wangi....n then bermulalah pesta siram menyiram sesama sndiri dgn bedak baby johnsons tu..scra automatiknya warga rumah aku jd bilik pocong...(putih semuanya..) n laptop fira berdebu dek bedak tersebut.aku n fida brjya slmtkn diri drpd jd pocong...(fida pura2 tdr n aku jd mcm tenggiling..).fara n fira yg mnjd mangsa yg plg teruk...fira sbb brthdynya n fara sbb hari terakhir di kptmkl...hu8....





No comments: